7 may 2008

ARA SI QUE SI... SOPARET!

Be xiquets i xiquetes, ja tenim les coses un poc mes clares respecte al tema del soparet de germanor que tantes ganes tenim de quedar pero que mai es fa. A vore si col·laboreu tots i comencem a organitzarmos ja per a saber el numero de persones que anirem i encomanar taula.

El sopar el farem en LA LLUNA a les 22'00 el dissabte 24 de maig.

Llista de participants:

Sandro
Alex
Abel
Toni
Manu
Vane
Patri
Inma



Aneu confirmant la vostra assitència als comentaris i anirem concretant la llista i actualitzant-la.

Es que no pot ser en vosatros, XE!

48 comentarios:

Clara dijo...

Hola a tots!!!
Jo tinc dinar ixe dia, però dels que promet ser llarguet i no saber a quina hora acabarem ni com. Espere arribar a temps, sino a sopar al cafe, o ens vegem en Keeper´s. Molt bé, ja vec que les superestus van animant-se!!!

Ricol dijo...

Jeee figures jo estic incluit en la llista, però ixe dia tinc una despedida, encara no se si aniré però no puc confirmaro encara, nomes puga vos ho dic...au cacaus

MIEMBROS DEL COMITÉ dijo...

Te dixem en interrogant ricol!! I a tu clara esperem voret mes tart!! jejeje

Elena dijo...

hey confetis!! que jo no puc eixe dia, ni el 31, ni el 7, jeje
al proxim si no passa res

VICEN dijo...

ei jo no puc anar, tinc una despedida...la mateixa q ricol pero de la novia. vas a la de paco??supose. neus tampoc pot anar al sopar pq te la mateixa despedida q jo...ai neus kin cap.
ja ho contareu (SI S'ENRECORDEU)jeje. bsts

Inma dijo...

Hola...pues...jo si que puc, però... estos xics en trataran bé o que?? Bueno confetis ja m'adopteu per al soparet o no?

MIEMBROS DEL COMITÉ dijo...

trankila inma vane crec q vol vindre tb!!

abel -confeti- dijo...

ay mare... pero aixina com voleu que fem un sopar!!? si sempre esteu ocupaes! i damunt encà mos tiren la culpa a mosatros sas!!?

QUE FOOORT!!

:b

MIEMBROS DEL COMITÉ dijo...

Ya vax dir jo i alex de fer-lo el 17 i algun pardalet me va dir q les supersetu podien el 24.... (i no vuic dir ki es) Encar estem a temps d canviar!!! Vos ve millor el 17 a ricol, maria, neus, clara....??? Digueu algo

Ricol dijo...

A mi si que me ve millor el 17, encara que el 19 tinc examen i no puc apretar molt,però puc anar a sopar i desapareixer quan s´empastre...jeje

Clara dijo...

Jo estic igual que Ricol, el 17 em ve be, però tmb tinc un examen a la setmana següent. Però per mi, i si ve més gent, millor el 17.

VICEN dijo...

jo continue sense poder anar ja q tinc una altra despedida, pero no pasa res, coom vaig dir en l'altre comentari, ja mho contareu. bsts

Inma dijo...

Ara 17?? Pues...jo també puc...jeje. No tinc l'agenda tan ocupa com altres superestus.

marieta campos dijo...

mmmmmmm.....pues jo tampoc puc, aixina que per mi no heu feu, però pareix que hi ha més gent que si que pot ixe dia. com ja vaig dir jo també, era un poc dificil acoplar-me jo perque este mes de maig el tinc massa ocupat! aixina que xiquets i xiquetes passeu-ho molt molt be, i ja me contareu! ah! espere una crònica en imatges i tot que encara que no vaja me vullc enterar de TOT!!!! jajaja
Al pròxim no falle!

Salva dijo...

MERDAAA
un altre any que mel perc!
perque no se fa en juny!?!!?
jo no puc vindre el 24!!!
bueno.. si seguiu avant .. sou un cabrons.. jeje que nop.. que seu paseu be, feu fotos i no li deixeu a vane que vega tant com el altre dia........

vinga aupa confeti!

Sandro... este any.. hi ha san fermin?

Vane dijo...

Bueno...ja me vec en la llista i tot,ste Sandro...
Jo el 17 tinc boda i el 23 tmb,aixina q no se si el 24 starè pa massa trons.Podeu fer-lo quant vullgau,jo si puc anire i sino pues ja ens ho contareu q segur q es tot una animalà!

Hasta la vesprà xiqets/es!!!
Muacks

Elena dijo...

El 17 jo si que puc, si se canvia conteu en mi.
Esta vespra tots a animar!!
A per elles!!!!

anToniet -Confeti- dijo...

Jo puc els 2, pero se veu q'l 17 pot mes gent, l'adelantem ¿?

anToniet -Confeti- dijo...

@ VANE i SR: PRSIDNT:
Inma dijo...
Ara 17?? Pues...jo també puc...jeje. No tinc l'agenda tan ocupa com altres superestus.

09-may-2008 20:00:00

Flaco, ja tenim el sopar pagat! iujuuuuuuuuuuu!!!

MIEMBROS DEL COMITÉ dijo...

si señor!!!!!

Ricol dijo...

Je Sandro m´han dit que Ana Obregon estaba ahir pel keepers, tu que dius?

MIEMBROS DEL COMITÉ dijo...

A mi q mas d dir ricky?? jujuju. Sempre tenim algo q contar kuan ixim o q?? aixó es masa!!!

MIEMBROS DEL COMITÉ dijo...

Bueno xikets, ja esta be de liar la cosa!! El sopar q estem intentant fer desde fa un temps considerable finalment es farà el dia 24 DE MAIG, ja q hi ha molta gent q no pot cap dels dos dies i el 24 es el dia q qdarem finalment. Aixi q ara si digue ki pot i ki no pot i farem la llista com Déu mana!

Perdoneu les molesties!!

Esther dijo...

Caram Sandro, si q sap, un dia i punto.

Pues jo no puc anar, tinc la despedida en Neus i Vicen, pero .... ja mos la vengarem.
Per cert, aneu organitzant ja el de setembre perque aixina i tot segur q kuan vinga el moment no kedem d'acord, besets i no vos bufeu molt q ho si no la gent t'agarra i et posa dalt del muscles en el pimwi's, no Sandro.

Besets.

Ricol dijo...

Be, jo també vaig a la mateixa despedida, però a la del xic, així que no podré anar. Però no passa res segur que despres de sopar mos veguem pel Pimwi´s, i veig a Sandro dalt dels muscles d´algú. Au.

Clara dijo...

Sandro, ho fas aposta xq saps que les superestus no poden anar, itat?? weno, llevat d´Inma...en representació de totes les demés.
Bé, pos en un poquet de sort ens vorem pel Keeper´s!!!

Inma dijo...

24 altra volta!!! Espere'm q siga ja la definitiva...

Ah!! Q vol dir això de copiar el q ja havia dit... q tramaveu???

ADRI dijo...

Hola!!!M'alegre de que al final ja tingau dia per al sopar de germanor,llàstima que de les superestupendes només puga anar Inma,però confiem en ella,segur que ens deixa en molt bon lloc!ah Inmeta?jeje!A vore si en fem un altre més avant quna no tingam tantes bodes i compromisos!!jeje!

anToniet -Confeti- dijo...

entonces, qin dia sopem?

Vane dijo...

Avore en la entrada posa q és dia 17 i asi digueu q es dia 24,xfavor q algú s'aclarixca...
Jo si es dia 17,tinc boda i no puc anar xo si es dia 24 stic lliure i anire,aixina q x mi feu-lo quant vullgau!!!

Inma,no tramavem res, soles q Sandro i toni son molt recabuts i dien q dia 17 tu tampoc podies...!!juju

abel -confeti- dijo...

JE ARA SI QUE VA EN SERIO...

EL SOPAR ES ESTE DISABTE 17 DE MAIG!!

OJOOOO!

anToniet -Confeti- dijo...

a vo si mos aclarim!!! 17 ó 24? o els 2?

PD: al visitant 5.500 el sopar li'l pagen entre tots n? xq posar-li el nom a algo, com fan en els avions,no podem!!!

Inma dijo...

Menudo lio!!! jeee confetis quan tingau clar quan voleu fer el sopar aviseu...

anToniet -Confeti- dijo...

Aço es mal desastre!!! Jo vote x fer un dinaret!!!

abel -confeti- dijo...

IEEEEEEEEEE!!!

Va, ja esta be, el sopar el dia 24, en serio.... perdoneu pel lio...!

DIA 24 SOPAR OFICIAL, i que vaja qui li parega....

açò ja "sen va de mare" que diu Maria Campos...

marieta campos dijo...

jajajajaja, bueno que si al final feu el sopar en julio jo si que puc anar eh???? jajajaja!!!!!!!!!!!
esteu poc xafats! entre tots no en feu una! mare meua que dos quadrilles!
bueno lo dit, siga el dia que siga, passeu-ho molt be! espere vore fotos! que segur qe la representant de les superestus ens fa una cronica que ens enterarem de tot com si haguerem anat!

Abel, gracies per citar-me en un comentari teu, però...que pasa el el "sen va de mare"??? que no es veritat o que??? jijiji!!

abel -confeti- dijo...

de res marieta. x cert, tu i jo tenim un tema del que parlar...

quan pugues em passes info sobre aixo que em digueres.

:)

Clara dijo...

Xi mira!!jajajaja. Abel cada volta que entres dius una cosa, si d´aci al dissabte vas canviant...a vore...el dissabte diras... que el sopar es este dissabte 17, no??? jajaja Organització per favor!!!

MIEMBROS DEL COMITÉ dijo...

24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24 24

DE MAIG

MIEMBROS DEL COMITÉ dijo...

Per cert Esther!! com es veia el disapte el Pimwis desde allà dalt?? jujuju.

Esther dijo...

Ja, ja,ja. Vore lo q es diu vore, no vaig vore molt, pero lo fort es q encara no estava dins dels pimwis ja estava dalt dels teus hombros, com ho feres, je,je.

Esther dijo...

Hola xiqui!q tal?dus a tots locos x la data del soparet.Menos mal q tens ahi a Sandrito organitzan-te l'agenda.Bueno vec q va molt be el carrec i q estas aguantant molt be.No heu duptava de tu,encara ho faras millor en el temps.Sols tinc una critica,t'has quedat un poc curt en confiar al màxim en l'equip d basquet de la teua falla,o...massa en la falla sales...x la resta el q sempre et dic perfecte(en tu linea xati).X cert Abel suponc q saps q este missatge es x a tu...i q no soc esther,encara q compartixc quasi tot amb ella...fins el usuari x a entrar x açi,bueno un beset i segueix com fins ara,com tu eres,i rodejat d'eixe luxe d'amics q estan amb tu.¿saps qui soc?.ja,ja.

neusis dijo...

BUENO CONFETIS I AMIC

Q SAPIGAU Q JO VULLC ANAAAAAAAAR AL SOPAR XO JA VOS AN DIT LES MEUS XIQUES QUE NO PUC EL 24 I EL 17 TAMPOC JOLIIIN!!

Q TAL JUNY??
JAJAJAJA

marieta campos dijo...

Neus jo t'apoye! juny estaria be!!! pero...ja teniu fetxa??? jijiji

Abel, ja t'he enviat el e-mail, mira't el correu i ja me dius.

xao!!!

Clara dijo...

Ieeeeeee Neus!!!
No has llegit les normes de conducta en el foro??? Escriguent en majúscules pots ofendre a algú...que poca consideració!

neusis dijo...

ESQUE MANCANTA ESCRIUREEE EN MAJUSCULESSSSSS!!!
JAJAJA

sorry.

abel -confeti- dijo...

pues clar que se qui eres, com heu tinc que dubtar? jejeje espere que vaja tot be. nomes dir-te una coseta, que ja te val entrar en el nick de la teua amiga xq no passa res si entres com a tu i ja te val ja!! no tindre ni conter en google!

bueno, m'alegre que estigues al corrent de lo que passa en el confeti, i a vore si te fas del Mercat que pareixes de la falla per culpa de la teua amiga...

besets

Esther dijo...

Com q per culpa de la seua amiga, eh!! A lo millor es gracies a la seua amiga, guapet. Home i aixo de q vaja tot tot be ( tu saps com estaria un poc millor) je je, no se, no se, es tindria q discutir, pero be dins del q cap.

besets. I ara soc Esther.